ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՎԱՐՎԵԼԱԿԵՐՊԻ ԵՎ ԷԹԻԿԱՅԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԿԱՆՈՆՆԵՐ
Կազմակերպությունում գործընկերների և հաճախորդների նկատմամբ արդարացի վերաբերմունքի ցուցաբերումը սահմանվում է որպես գործարար վարվելակերպի և էթիկայի ապահովման հիմնական կանոն և այն պետք է հաշվի առնվի կազմակերպությունում որոշումների կայացման գործընթացում: Կազմակերպությունը հաճախորդների և գործընկերների հետ հարաբերություններում պետք է ապահովի թափանցիկություն, ինչպես նաև հաճախորդների շահերի պաշտպանության բավարար մակարդակ:
Կազմակերպության կողմից մատուցվող վճարահաշվարկային ծառայությունների գործարար գործընթացը ներառում է՝
Կազմակերպությունը պետք է ապահովի գործարար վարվելակերպի և հաճախորդների շահերի պաշտպանության առումով բարձր պատասխանատվություն, ինչպես նաև կազմակերպության աշխատակիցները պետք է առաջնորդվեն բարձր պրոֆեսիոնալիզմի, վարքագծի և էթիկայի կանոններով սահմանված պահաջներով:
Գործարար վարվելակերպի և հաճախորդների շահերի պաշտպանության առումով կազմակերպությունն ապահովում է հաճախորդների նկատմամբ արդարացի վերաբերմունք, որն առնվազն ենթադրում է.
Հաճախորդը կարող է տեղեկանալ մատուցվող ծառայությունների մանրամասների և աշխատանքային ժամերի մասին կազմակերպության գլխամասային գրասենյակի/մասնաճյուղերի համապաստասխան աշխատակիցներից, ինչպես նաև կազմակերպության ինտերնետային կայքից, տեղեկատվական ամփոփագրերից և այլն։ Տեղեկությունը Հաճախորդին շարադրվում է պարզ և մատչելի և չի պարունակում շփոթեցուցիչ բառեր կամ արտահայտություններ։ Տեղեկատվությունը շարադրվում է առնվազն հայերեն լեզվով, բացառությամբ այն դեպքերի, երբ հաճախորդի և ընկերության փոխհամաձայնությամբ այլ լեզու է ընտրված։
Վճարահաշվարկային ծառայությունների մատուցման ժամանակ Հաճախորդը պետք է տրամադրի անհրաժեշտ տեղեկատվությունը և պահանջվող փաստաթղթերը գործարքի իրականացման համար, որը պահանջում է տվյալ ծառայության մատուցման համար: Անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը ներկայացվում է կազմակերպության ինտերնետային կայքում և հաճախորդների սպասարկման սրահում առկա տեղեկատվական ամփոփագրերում։Հաճախորդը պահանջի դեպքում կարող է տեղեկանալ իր կոմունալ և այլ ծառայությունների վճարի գումարի մասին (նույնիսկ այն դեպքում, երբ վճարում չի կատարվում)։
Վճարահաշվարկային գործառնությունների կատարման ժամանակ հաճախորդին տրամադրվում է ՀՀ օրենսդրությամբ և ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի կողմից հաստատված «Վճարահաշվարկային գործառնությունների կատարման կիրառվող փաստաթղթերի նվազագույն վավերապայմանները և դրանց լրացման կանոններ»-ով սահմանված վճարումը հավաստող փաստաթղթերը:
Կազմակերպության աշխատակիցներ հաճախորդներին սպասարկելիս պարտավոր են պահպանել հետևյալ կանոնները՝
Էջը թարմացվել է՝ 18-01-2024 16:45:24